پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

اگر از کاربران مرورگر معروف فایر فاکس و اهل دانلود باشید حتما تا به حال برای شما پیش اومده که داشتید فایلی رو دانلود میکردید و نزدیک تموم شدن دانلود حالا به هر دلیلی مثلا قطع اینترنت یا هر چیز دیگه ای دانلود متوقف میشه که دیگه نه راه پس دارید نه راه پیش.و اگر هم سرعت اینترنتتون کم باشه که لازم نیست بگم چه حالتی برای آدم پیش میاد.ولی من یه راهی و به قول معروف ترفندی پیدا کردم که به وسیله اون میتونید در مرورگرادامه دانلود را انجام دهید.خب چطوری؟؟؟؟
برای اینکه بخواهید بدون شروع دانلود از ابتدا دانلود فایل رو ادمه دهید باید چند کار ساده انجام شود تا در اصل مرورگر را دور بزنیم.

چون مطلب یکمی بزرگه مطلب در ادامه مطلب قرار داره.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۸
علی محمدی

در این مطلب میتوانید این مجموعه بازی جاوا را که به صورت دونفره و با حالت شبکه ی بلوتوثی بازی میکنید را دانلود کنید.به زودی مجموعه ی دیگری را هم قرار میدهم که شامل حدود 60 بازی به همین صورت است.

این بازی شما بازی های هواپیمایی و ماجرا یی و ماشین سواری و .... می باشد.

دانلود فایل

رمز فایل:www.elmvasargarmi.blog.ir

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۵
علی محمدی

در این مجموعه هم مثل مجموعه قبل چندین فایل از کدهای مخفی گوشی های نوکیا را برای دانلود قرار دادم.مجموعه قبلی کدهای مخفی سامسونگ بود و این مجموعه کدهای مخفی گوشی های نوکیا است.این مجموعه هم به صورت یک فایل فشرده رار است که شامل چندیدن فایل کد مخفی است.

دانلود فایل

رمز فایل:www.elmvasargarmi.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۰
علی محمدی

مجموعه ای که برای دانلود قرار دادم شامل چندین فایل است که هر کدام دارای چندین خط کد است.این مجموعه می تواند مورد استفاده انواع گوشی های سامسونگ قرار گیرد.برای راحتی شما همه ی فایل ها را به صورت یک فایل رار(فایل فشرده) در آوردم.

دانلود فایل

رمز فایل:www.elmvasargarmi.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۰
علی محمدی