پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

۳

برای حل این مشکلی که گفتم طبق مراحل پیش برید.سعی میکنم به ساده ترین صورت ممکن توضیح بدم.

1-نرم افزار یاهو مسنجر رو نصب واجرا کنید و از منویی که در بالای نرم افزار وجود دارد اولین گزینه یعنی Messenger را کلیک کنید و از زیر منوی باز شده گزینه preferences را کلیک کنید.

2-بعد از انجام کار بالا یک پنجره باز خواهد شد که مربوط به تنظیمات است.

توجه داشته باشید که اگر لاگین نشده باشید در همان قسمت از پنجره هستید که بعد میگویم و به آن نیاز داریم و اگر لاگین شده باشید در همین پنجره از لیست کنار،گزینه connection را کلیک کنید تا وارد قسمت کانکشن شوید.

3-در این قسمت گزینه ی connect via a proxy server را انتخاب کنید.وقتی این کار را کردید دو گزینه دیگر زیر همین روشن میشوند که شما گزینه اول یعنی http proxy را انتخاب کنید و ok را در پایین پنجره بزنید.

4-حالا برنامه اینترنت اکسپلورر را باز کنید و از منوی آن گزینه tools را کلیک کنید و از زیر منوی باز شده گزینه آخر یعنی اینترنت آپشن را کلیک کنید.یه نکته بگم.اگر منویی ندید دکمه یAlt را از صفحه کلید بزنید و اون وقت منو را میبینید.

5-از پنجره باز شده به زبانه ی connections بروید و در این زبانه در قسمت پایین دکمه ی LAN settings را انتخاب کنید.

6-در پنجره باز شده و در قسمت پایین یعنی قسمت proxy server آدرس و پورت را وارد کنید و همه ی پنجره ها را ok  کنید.

به اینترنت متصل بشید و مسنجر رو امتحان کنید.

اگر عین همین کاری را که گفتم را انجام بدید و البته اطلاعات هم درست وارد کرده باشید  نباید مشکلی پیش بیاد.

اگر مشکلی داشتید بگید تا با تصویر توضیح بدم.

دوستان خیلیس خسته شدم تا این متن رو نوشتم.حداقل نظر بذارید که امید وار بشم.

نظرات  (۳)

خیلی خوب نوشتین ولی چون من تازه  دارم با یاهو کارمیکنم  می خوام بپرسم ادرس یا پورت چیه متشکرم
پاسخ:
لطف دارید.در این مورد انشاالله مطلب میگذارم ولی تا اون موقع بدونید که آدرس دقیقا مثل همون آدرس منزل میمونه.و درگاه مثل در خونه ی شما.به فرض شما میخواین یکی رو دعوت کنید خونه.بهش میگید به فلان خیابون و و فلان کوچه بیاد وبعد میرسی در خونهه ی ما.بعد شما بهش میگی ما خونمون چندتا در داره که شما میتونید مثلا از اون در کوچیکه که ازش عبور مرور داریم بیاید توی خونه.ولی یه در دیگه هم داریم که مربوط به پارکینک ماشینه و میتونید برای وارد کردن ماشین به خونه از اون یکی بیاید.در این مثال آدرس همون آدرس خونه ی شماست و پورت همون در های خونه ی شما.پورت یعنی محل رفت وآمد اطلاعات.در کامپیوتر 65535عدد پورت وجود داره.و یه تعدادشون خاص هستند.مثلا 21 مربوط به ftp هست.80 مربوط به http است.در ضمن آدرس رو میشه گفت آدرس آی پی.طبق اطلاعاتی که من دارم شما به جایه اینکه در نوار آدرس مرورگر آدرس وبلاگ من رو بنویسید میتونید آدرس وبلاگ من رو به آی پی که یک عدد با ساختار خاص هست تبدیل کنید و بنویسید به جای آدرس و میبینید که به وبلاگ من میاید. چه قدر هم خلاصه گفتم.خودش یک مطلبه.امید وارم که به دردتون خورده باشه. ,
خیلی ممنون از زحماتت  لطف کردید حوصله به خرج دادید و اینجوری ریز بخ ریز نوشتید فقط من یه مشکل دارم من ادرس و پوت رو ندارم چی باید بنویسم  اگه برات امکانش بود به ایمیلم بفرست با تشکر
خیل ازتون ممنونم برا توضیحتون.از اول هم این تنظیمات بود یعنی باید ادرس و پورت دانشگاه رو در قسمت lan setting وارد کنم تا بشه ازاینترنت استفاده کنم همه اینا رو امتحان کردم حتی برای یاهو مسنجر هم از پورتهای وسرئر نامهای مختلفی که توی نت زیاده استفاده کردم وباز نتونسم لاگین شم فک کنم درس بشو نیس
پاسخ:
خواهش میکنم.من طوری توضیح دادم که کسی هم که تازه میخواد این کارا را بکنه بدونه.بله شما فقط باید تنظیمات قسمت مسنجر رو انجام بدید. راستش من نفهمیدم مشکلیتون حل شد و یا نشد.روی حساب این نظر و ایمیلی که فرستادید.اگر این راه جواب نداده بگید تا یک فکر دیگه بکنیم. ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی