پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ق.ظ

۳

دوست عزیز از آنجایی که وقت امتحانات هست و خود من هم اول دبیرستان هستم،تصمیم گرفتم یک سری نمونه سوال و تا جایی که بشه خلاصه از دروس بگذارم.

در دو پست قبل نمونه سوال مهم برای درس مطالعات اجتماعی سال اول دبیرستان گذاشتم.

الآن می خواهم یک جزوه برای درس فیزیک1 براتون بزارم که دراون تمام فورمول های فیزیک1 اومده و همچنین خلاصه ای از بعضی مطالب مهم داره.می تونم بگم تقریباً فورمول ها با توضیحه.

توصیه می کنم اگر اول دبیرستانی هستید حتماً این جزوه را دانلود کنید.حجمش کم هست و زود دانلود میشه.

برای دیدن جزوه کلیک کنید.

نظرات  (۳)

سلام بر برادر کوچکم! خانوم ها به دلیل حس خودنمایی که دارند( البته اگر تربیت دینی نداشته باشند) دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند...با توجه به اینکه معلم پرورشی ام بیشتر با روحیات دانش آموزانم آشنایم...البته محیط بیشترین تاثیر را روی آنها می گذارد...اگر جومذهبی باشد تاثیر می گیرند و اگر جو مقید نباشد بازم تاثیر می گیرند که میزان تاثیر پذیری به تربیت خانوادگی بر می گردد البته به طور صددرصد نمی توان گفت بلکه برآیندتربیت دینی خانواده و جامعه ای که درست مدیریت شده باشد حاصل آن یه جوان مومن خواهد بود البته اگرماهواره ها بگذارند..دردومقطع راهنمایی ومتوسطه تدریس پرورشی دارم...کدرا ازطریق تماس با مدیر وبلاگ برایتان ارسال کردم اگر به دستان نرسیده می توانید به سایت های زیباساز وبلاگ مراجعه کند ..
راستی یه برنامه هم بریز تا مطالب در مورد مهدویت رو پربار تر و قویتر دنبال کنیم. انشالله
سلام عزیز. خیلی خوبه که برای وبلاگ وقت میذاری و مطالب مختلف با گستره ی موضوعی بالا قرار میدی. اگه آروم آروم یه هدف و یه الگو هم قرار بدی بهتر از این هم میشه.
موفق باشی دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی