پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۲۲ ب.ظ

۴

با سلام خدمت شما دوست عزیز.

شاید تا به حال به فایل های ایمیج که معمولاً با پسوند iso هستند برخورد کرده باشید.خود سیستم عامل این این فایل ها رو نمی شناسه ولی با استفاده از نرم افزار های مختلفی میشه بازش کرد و یا ساختش.

من نرم افزار Clone Virtual Drive 5 رو که یک نرم افزار برای باز کردن واستفاده از فایل های ایمیج هست وهمچنین کار باهاش هم ساده هست رو برای دانلود گذاشتم.برای کار با این برنامه نیاز به هیچ مهارتی نیست.

در ضمن نرم افزار clon cd هم هست که کارش ساختن ایمیج و رایت و کپی cd هست که اگر نیاز داشتین بگید تا بذارم.

دانلود نرم افزار Clone Virtual Drive 5

در صورتی که سوال یا مشکلی داشتید در قسمت نظرات بپرسید تا جواب بدم.

نظر و پیشنهاد یادتون نره.

نظرات  (۴)

سلام من خیلی دنبال این نرم افزار بودم دستت درد نکنه
سلام من خیلی دنبال این نرم افزار بود دستت درد نکنه
پاسخ:
سلام عرض میکنم آقا مهدی.واقعا خوشحالم که این مطلب به دردتون خورده.ممنونم که نظر گذاشتی. موفق باشی. ,
۱۳ بهمن ۹۱ ، ۰۶:۱۴ یکی نه دو تا...
ایول داداش دمت گرم
پاسخ:
قربانت.ممنون از این که نظر گذاشتید. ,
سلام من یک بازی دارم که باید با این برنامه یا کلون سی دی بازش کنم برنامشو دارم ولی بلد نیستم میشه کامل برام توضیح بدید ممنون.
پاسخ:
جوابی مفصل به ایمیلتون فرستادم.ولی برای بقیه ی بینندگان خوب وبلاگم که اون ها هماستفاده کنند یه توضیح کوچولو میدم والبته اگر وقت شد یه پست جدید در این مورد میزنم. وقتی که این برنامه نصب بشه و بعد از ریست سیستم در قسمت مای کامپیوتر یک آیکون مثل سر یک گوسفند اضافه میشه.وقتی برنامه های ایمیج رو با این باز کنید مثل این میمونه که یه سی دی گذاشتید در درایو سی دی.برای همین هم اسمش درایو مجازی. سرتون رو درد نیارم.اگه بشه در ایمورد یه مطلب مینویسم.تا همون حد که خودم اطلاع دارم.موفق باشید ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی