پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۲۷ آبان ۱۳۹۰، ۱۱:۲۷ ب.ظ

۷

شما با دانلود این صدا به حقیقت حرف های من میرسید.میتوانید با آن به اعصاب خودتان آرامش دهید.در ضمن مواظب باشید که آب داخل گوشتان نرود!مشغول تلفن

دانلود

نظر بدهید و درخواست هایتان را مطرح کنید.لبخند

نظرات  (۷)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۱ محمد إموختن
زیبا..مخصوصا بخش سه بعدیش ک انگار صدایی بیرون از هنذفری پخش میشه
خیلی زیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

عالی بود ممنون از سایت خوبتون
هرکار کردم دانلود نشد من میخوامش بگید چیکار کنم؟؟؟؟؟
پاسخ:
لینک رو چک کردم و مشکلی نداشت.نمی دونم مشکلتون کجاست. لینک فایل رو براتون ایمیل کردم.امید وارم با اون مشکل حل بشه. ,
دانلود نشد که :(((((((((
خوب بود خوشم اومد
پاسخ:
ممنون.سعی میکنم بهتر از اینا رو برای شما و همه ی کابرای این وبلاگ قرار بدم. به زودی چندتا آهنگ سه بعدی زیبا در عین حال کم حجم قرار میدهم. ,
این که بیشتر رو اعصابه تا آرامش دهنده.
پاسخ:
اولاَ سلام.من این اسم را به خاطر این روی این صدا گذاشتم که اگر با هنزفیری موبایلتون گوش بدید میبینید که صدا به یک حالت بخش نمی شود.اگر واقعاَ خوب نبوده شما ببخشید. ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی