پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹ ق.ظ

۴

نکته ی اول:شما اگر دوست دارید که یک وبلاگ با بازدید کننده ی زیاد داشته باشید باید به اسمی که برای مطلبتون انتخاب میکنید توجه کنید(عنوان مطلب).سعی کنید از اسم هایی استفاده کنید که زیاد در جست وجوگر هایی مثل گوگل استفاده می شوند.

همچنین از کلمات کلیدی استفده کنید و نکته ی بالا رو برای نوشتن کلمات کلیدی به کار ببرید.

نکته ی دوم:شما باید هوای کاربرای وبلاگ یا سایتتون را داشته باشید.منظورم اینه که یه کاری کنید که وبلاگ یا سایت زود بالا بیاد و کاری نکنید که تا وبلاگ بالا بیاد قبلش جون کاربر بالا بیاد.برای این کار باید به یک سری چیز ها توجه کنید:

-------

1-سعی کنید قالب وبلاگ سنگین نباشه.(این مطلب رو بعضی ارائه کننده های قالب توی مشخصات قالب به شما می گویند.)

2-در استفاده از کدهای اضافی یا به اصطلاح پرشین بلاگ کدهای اختصاصی زیاده روی نکنید که در سرعت لود شدن وبلاگ تاثیر داره.تا جایی که می تونید از کدهای مورد نیاز وضروری استفاده کنید.

3-شما باید توجه داشته باشید که در صفحه اصلی وبلاگ یا سایت،زیاد از عکس استفاده نکنید یا اگر مجبورید استفاده کنید از عکس های کم حجم استفاده کنید و موقع استفاده در اندازه ی کوچک قرار دهید که زود لود بشه.

یک چیز جالب براتون بگم که حاصل تجربه ام هست:اگر شما وبلاگی دارید که آنقدر مطلب گذاشتید که قد وبلاگ زیاد شده(مثل وبلاگ خودم) باید توجه داشته باشید که آگر همون اول مطالب وبلاگ یک عکس با حجم سنگین بذارید موقع بالا اومدن وبلاگ تا عکسه کامل لود نشه بقیه ی نوشته ها که پایین تر قرار دارند نشون داده نمی شوند و این خیلی بیننده ی وبلاگتون رو آزار میده.حالا اگر به وبلاگ من توجه کنید می بینید که قبل از این که قالب وبلاگ کامل نشون داده بشه نوشته ها نشون داده میشه.

------------

نکته ی سوم:یادتون باشه تا جایی که ممکنه از ادامه مطلب استفاده کنید و مخصوصاً اگر می خواهید از عکسی در  مطالب وبلاگ استفاده کنید حتماً در ادامه مطلب بذارید این خیلی کمک میکنه وبلاگ زود بالا بیاد.

نظر یادتون نره و اگر مطلبی یا سوالی بود بگید.

نظرات  (۴)

ممنون از راهنماییاتون.... واسه من که تجربه زیادی ندارم خیلی خوب بود... ممنون..
پاسخ:
خواهش میکنم.انشاالله که روزه به روز اطلاعاتتون بیشتر و بیشتر بشه.ممنونم به خاطر نظری که دادید. ,
سلام. برای ارسال کد سیستم پیام خطا میدهد!!!
سلام. با توجه به اینکه سال اول دبیرستان هستید این جمله را برایتان نوشتیم. خدامارو ببخشد اگر قصد توهین ویا جسارت به شما عزیز داشته باشیم. موفق باشید.
سلام. ماشاء الله خیلی تجربه دارید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی