پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۱۱ ب.ظ

۷

مشکل وارد نشدن و لاگین نشدن در یاهو مسنجر

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۱۱ ب.ظ

چند تا چیز میتونه باعث این مشکل بشه.1-یکی این که تنظیمات پروکسی برای کانکشنی که با آن به اینترنت متصل میشوید روشن باشه.

اگر بخواهید پروکسی را غیر فعال کنید باید به اینترنت اکسپلورر بروید و از قسمت منو گزینه tools را انتخاب کنید.بعد از منوی کرکره ای که باز شده گزینه آخر یعنی Internet Options را انتخاب کنید.بعد از انتخاب این گزینه با صفحه ای روبه رو می شوید که دارای چندین تب یا همان زبانه هست.شما روی تب Connections کلیک کنید.یه لیست از کانکشن های شما اونجا هست.حالا شما با هر کدام که به اینترنت متصل میشوید همان را انتخاب کرده و بر روی دکمه settings کلیک کنید. در صفحه ای که باز میشود تیک گزینه ای که در قسمت Proxy serverوجود دارد را بردارید.در صورتی که مشکل از این قسمت بوده احتمالا مشکلتون بر طرف میشه.

2-چیز دیگری هم میتونه باعث این مشکل بشه.منظورم همان آی اس پی isp هست.

اگر با تنظیمات بالا مشکلتون حل نشد شماره آی اس پی رو عوض کنید.منظورم همون شماره ای هست که با اون به اینترنت متصل میشوید.شماره را تغییر بدید و دوباره به اینترنت متصل بشوید.

به احتمال زیاد اگر از برنامه های عبور از فیل-_تر استفاده کنید با این مشکل مواجه می شوید.پس به این هم توجه داشته باشد.

چیزایی که گفتم با توضیح کاملا کامل بود.یعنی مبتدی هم باید بفهمه.

البته اگر مشکلی داشتید حتما در قسمت نظرات مطرح کنید تا مشکلتون رو حل کنم.

نظرات  (۷)

خیلی ممنون.
سلام اقا ایمیل منم چن وقته باز نمیشه.. نمیدونم چرا اما از سایت یاهو که پسوردمو میزنم میرم تو پروفایلم اما مسنجرم باز نمیشه تنظیمات پروکسیو اینارم امتحان کردم اما نشد که نشد.. دادا میشه کمکم کنی
منتظر پاسخ شما هستم رام این آدرس خیلی اهمیت داره
با سلام همه این کار ها رو کردم و بارها تلاش کردم اما نمی شه من پسورد خودمو می دونم اما می زنم میگه : Ther might be a problem with your connection ,.......... دیگه نمی دونم چی کار کنم
پاسخ:
سلام.ایمیلی برای شما ارسال کردم.بخونیدش و جواب بدید تا ببینم مشکل کجاست. موفق باشید. ,
سلام صبتون بخیر.هنوز جوابی نگرفتم ممنون میشم ایمیل کنید
پاسخ:
سعی میکنم به سرعت جوابتون رو بنویسم.یه مشکلی که دارم اینه که ورد نصب ندارم.ولی مشکلی نیست.انشاالله همین امشب مشکلتون حل میشه. منتظر جواب در یک پست جدید باشید. موفق باشید. ,
من از اینترنت دانشگاه استفاده میکنم یاهو مسنجر من کار نمیکنه اخه از همون تنظیماتی که گفتین توی قسمت setting باید ادرس و پورت دانشگاه رو وارد کنی تا اینترنت کار کنه نمیشه دیگه تیک پروکسی رو برداشت اگه روشی میدونیتورو خدا راهنماییم کن کلافه شدم
پاسخ:
آقا داوود من ایمیلی برای شما ارسال کردم.فورا بخونیدش و عمل کنید.بعد از این که شک 90درصدم تبدیل به 100درصد شد در وبلاگ قرار میدم. موفق باشی. ,
سلام من چند ماه نتم قطع بود تازه وصل شده ولی دیگه یاهومو باز نمیکنه تو سایت یاهو که میرم یک کد میاد ولی عکسشو نشون نمیده چیکار کنم  شما میدونید
پاسخ:
سلام.من چند وقت پیش همین مشکل برای یکی از اکانت های ایمیلم پیش اومد.اگر اشتباه نکنم دلیلش اینه که سایت سایت یاهو طوری تنظیم شده که بعد از یه مدت مشخصی سراغ ایمیلت نرفتی میگه حتما این ایمیل رو دیگه نمی خواستین و کنار گذاشتینش.به هر حال تا جایی که یادم میاد باید به قسمت بازیابی رمز عبور بری.ولی نیاز به اطلاعات ایمیلت داری.مثلا سوالات امنیتی و پاسخشون.در ضمن منظورت از کد چی بود.در مورد اینکه گفتید عکسش رو لود نمیکنه.عکس کجا رو؟ولی به هر حال اگر از مرورگر موزیلا فایر فاکس استفاده میکنید روی تصویر کلیک کنید و گزینه reload image رو بزنید.و اگر از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنید روی تصویر کلیلک کنید و گزینه show picture رو بزنید. اگه مشکلی بود بگید .تا جایی که بتونم راهنماییتون میکنم. موفق باشی. ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی