پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۲۷ آبان ۱۳۹۰، ۰۸:۲۷ ب.ظ

۱

ترفند افزایش سرعت اینترنت(علمی/سرگرمی)

جمعه, ۲۷ آبان ۱۳۹۰، ۰۸:۲۷ ب.ظ

سلام.بعد از چند وقتی که نتونستم چیز جدیدی توی وبلاگ قرار دهم می خواهم ترفندی را برای شما بگویم که با آن میتوانید سرعت اینترنت را به 115 کیلو بایت بر ثانیه افزا یش دهید.توصیه میکنم حتماً این ترفند را انجام دهید،خیلی جالب است.در ضمن من خودم این ترفند را انجام داده ام وجواب هم گرفته ام.این وبلاگ را به علاقه مندی های خودتان اضافه کنید چون در آینده ای نزدیک مطالب زیادی از این دسته برای شما قرار میدهم.

برای انجام ترفند کارهای زیر را به ترتیب انجام دهید.

    1. دریک جای خالی مای کامپیوتر کلیک راست کنید و گزینه ی آخر را انتخاب کنید.
    2. در پنجره ی باز شده روی زبانه ی Hardware بروید و دکمه ی Device Manager را بزنید.
    3. حالا گزینه ی Modems را پیدا کنید وآن را باز کنید و روی مدل مودمتان راست کلیک کنید و گزینه ی آخر را انتخاب کنید.
    4. حالا روی زبانه ی Advanced بروید و در جای خالی تایپ کنید at&fx و ok رابزنید.حالا به اینترنت متصل شوید تا نتیجه را ببینید.!

سواللطفاً نظر بدهید ودرخواست هایتان را بگویید.

نظرات  (۱)

کلمه مودم رو ژیدا نکردم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام.فکر میکنم شما ویندوز سون دارید.اگر بله شما باید بعد از انتخاب همون گزینه آخری که گفتم(پراپرتیز) در صفحه ای که باز میشه شمااز لیست کنار پنجره(طرف چپ) گزینه اول یعنی Device Manager را انتخاب کنید. در ضمن آدرس ایمیلی  می نوشتید تا جواب را برای شما ارسال کنم. موفق باشید ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی