پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵ ب.ظ

۲

ثبت دامنه ی رایگان(کاربردی)

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵ ب.ظ

حتماَ تا به حال اسم دامنه یا ساب دامنه را شنیده اید.

با مثالی این دو را براتون توضیح میدهم.

وقتی شما سایتی میسازید آدرسی به آن میدهید.در صورتی که آدرس شما به صورت زیر باشد یک دامنه است.

www.yoursite.ir

به جای ir میتواند چیز های دیگر باشد مثلاً com. یاorg.و....

حالا اگر آدرس سایت شما به این صورت زیر بود یعنی ساب دامنه است.

www.yoursite.hid.ir

توجه داشته باشید که چیزی که در بالا گفتم فقط یک مثال بود و می تواند به جایhid.ir. چیزهای دیگری مثلugig.ir.یاpersiangig.com.و چیز های دیگر باشد.

معمولاً بیشتر دامنه ها را باید خرید و معمولاً ساب دامنه ها رایگان اند.

اگر سایت یا وبلاگ شما آدرس طولانی و خسته کننده ای دارد میتوانید در یکی از سایت هایی که ساب دامنه میدهند به رایگان ثبت نام کنید و آدرس کوتاه تری برای سایت یا وبلاگ خود انتخاب کنید.

برای مثال یکی از سایت هایی که این دامنه را رایگان به شما میدهد سایت زیر است.

www.hid.ir

از ویژگی های این سایت این است که هم آدرس خیلی کوچکی دارد(www.yoursite.hid.ir) و هم خدمات دیگری از جمله افزایش بیننده از روش هایی انجام میدهند.

نکته دیگری در اینجا پیش می آید این است که شما با گرفتن یک دامین یا سابدامین هیچ تغییری در سایت خود نمی دهید بلکه آدرسی جدید به آن اضافه مکنید.مثلاً وبلاگ چندید آدرس مختلف برای وبلاگ یا سایت خود بسازید که با وارد کردن هر کدام از آدرس ها،شما به وبلاگ یا سایت مربوطه وارد میشوید.

اگر سوالی بود بپرسید و در ضمن نظر فراموش نشه.

نظرات  (۲)

سلام آقای معلم. نگفتید برای بچه های کلاستان چی تدریس می کنید؟!
پاسخ:
سلام خدمت شما.مقام معلم خیلی بالا تر از این حرف هاست.من به کمک یکی از بچه ها که یک سال از خودم کوچکتره کلاس را اداره میکنیم که معمولاً اون اول کلاس قرائت قرآن کار میکنه و من بعد از اون برای بچه ها یا داستان های قرآنی میگم یا حدیثی میگم.هر چند که این اولین تجربه من است و من بیشتر تجربه کسب میکنم تا در چنین کارهایی بتونم بهترین خروجی ها رو از کلاس هام داشته باشم. ,
سلام. ما هم دامنه رایگان از سایت صالحین گرفته ایم.. اما در مورد سوال های خوبی که پرسیده بودید! یه پست گذاشته ایم راجع به تفسیر آیه 19 سوره حشر اگر با دقت بخوانید به تمام سوال های شما جواب می دهد و هم اینکه یه راه حل خوب و مسیر روشن برای شما وا می کند که دیگر هیچ دقدغه ای نداشته باشید! مادرت را که دوست داشته باشی با همه مادرها مهربان خواهی بود و همه خواهران ایمانی  تو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی