پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

پایگاه علم و سرگرمی

پایگاه جامع دنیای علم و سرگرمی

تبلیغ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۷ ب.ظ

۰

برای دانلود فونت کلیک کنید.

این فونت با ویندوز های مختلف سازگاره(محض اطلاع گفتم وگرنه مهم نیست).

چند وقت پیش بود که به فونت نستعلیق نیاز پیدا کردم و البته داخل فونت های ویندوزم این فونت وجود داشت ولی اصلا معلوم نبود چه جوری باهاش میشه نوشت.بعد از اون این فونتی که الان برای دانلود گذاشتم رو پیدا کردم و تصمیم گرفتم توی وبلاگم هم قرارش بدم تا شما هم بتونید استفاده کنید.

اسم این فونت ایران نستعلیق هست که البته هم خیلی راحت میشه باهاش نوشت و خیلی خوبه.

لازم به ذکره که این فونت رو فشرده سازی کردم و خیلی حجمش کمه.برای همین به نظر من که دانلودش ضرری نداره.

من دوست دارم همه ی افراد با هر سطحی از اطلاعات که به وبلاگم میاد بتونه از وبلاگم استفاده کنه.پس تا جایی که بشه من بعضی مطالب رو توضیح میدم.

شما برای استفاده از این فونت یا فونت های دیگر باید فونت را نصب کنید یا در محل خاصی قرار بدهید که براتون میگم.

اول این که شما  باید ببینید که ویندوزتون چیه.

اگر ویندوز سون باشه باید برید روی فایل فونت و راست کلیک کنید و گزینه ی اینستال رو انتخاب کنید.با این کار فونت در پوشه ی فونت ویندوز نصب میشه.دیگه کاری نیاز نیست انجام بدید و میتونید استفاده کنید.

اگر شما از ویندوز ایکس پی استفاده میکنید باید فونت یا فونت های مورد نظر رو انتخاب کنید و اون رو در پوشه ی فونت ویندوز به آدرس C:\Windows\Fonts  پیست یا جای گذاری کنید.

چیزایی که به نظرم نیاز بود رو براتون گفتم.اگر چیزی رو نمیدونستید یا نگفته بودم حتما در قسمت نظرات بگید تا جواب بدم.

نظر یادتون نره.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی